Deppar dagen nr 1

Usch säger jag bara.
Idag har jag haft en såndär total katastrof dag :(
Började ganska bra, jag va trött men glad över att åka å klippa mej.
Men när jag kom därifrån så va jag inte lika glad längre.
Min frisör som aldrig gjort mej besviken förut total sabbade min lugg! :(
Å nu är den kort, MEGA KORT!!!
Jag ser ta mej faan inte klok ut :(
Hon klippte den inte ens sne, utan det har jag fått fixa till själv.
Ne fy faan, tur att mitt hår växer så pass fort som det gör. Men just nu är jag inte alls nöjd med den å jag förstår inte hur jag ska kunna visa mej ute med den :(
Hoppas den blir lite finare imorn när jag blonderat mej, men det tvekar jag på.
Tror att detta med luggen va den utlösande faktoren, samt den jävla bilen.
Ne den har faktiskit inte gått sönder *kors i taket* men jag hatar den iaf.
Det där förbannade vattnet man måste fylla på JÄMT å idag så va den skit nära på att koka, om den integjorde det tom.
DÖD ÅT MIN BIL!!
Men imorn ska jag å pappa kika på lite andra bilar å ev sätta ut en anons på nätet.
För om 2 veckor börjar mamma jobba här i stan igen så då får jag låna hennes bil så länge.
Usch är s trött på allt som ständigt går imot mej.
Å idag så rasade allt samman å kombinerat med pms så blir det aldrig väl.
En förbannad huvudvärk har jag oxå :(
Trotts att jag tatt en ipren, men den vill inte hjälpa. Hmm får la ta en alvedon innan jobbet om det inte släpper.
Nee nu ska jag trösta mej med lite pep i soffan innan det är dax att börja fixa sej innan jobbet.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0