Family meeting :)

Hallåj!
Glömt skriva på ett tag såg jag nu. Men ibland känner man bara inte för att blogga.
Den största nyheten tänkte jag börja med iaf:
Maj-Björn gick igenom besiktningen :) Yeeey!! Efter allt slit å helvete som vart med den bilen.
Det som står näst på listan är att snygga till den lite sen antagligen sälja den å köpa en annan.

Idag så har jag unnat mej en rejäl sovmorgon :) Fast att jag har blitt väckt av gud å alla människor som ringt stup i kvarten. Men jag somnade om ändå ;)
Ble lite hungrig vid 14 tiden så jag drog med mej broder till Max å där mosade vi i oss massa gött flöööt :)
Sen åkte vi hem till mej så han kunde spana in min tv-baby.
Å där framför fastnade vi.
Har la gått igenom de sämsta tänka bara programmen idag hehehe :)
Sen kom även mammi hit efter jobbet å vi fikade lite.
Kikade även igenom turkiet bilderna å längtade tillbax dit.
Hmm vill ju inget annat i detta vädret iaf. Där va det iaf varmt å sol :)
Å gratis sprit ;D
Börjar väl lida mot kväll nu, vet inte riktigt vad som händer å sker.
Sugen på att titta på en riktigt bra film. Men finns få i min smak.
Hepp nu ska jag lägga mej i soffan igen å vänta på lite action ;P
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0