Jag = soffpotatis nr 1 :)

Jo det är sant :)
Jag har i princip legat i soffan sen jag gick ur sängen. Men va faan.. ibland är det faktiskt tillåtet.
Har legat framför datorn å tvn å titt på än det ena å det andra.
Blidde visst lite shopping från hm oxå *fniss*
Det är jag värd. Tur att fakturan inte kommer föräns i sept lr okt ;) Då är jag rik igen :D

Ska snart dra mej till köket för att fixa lite mat. Mackor till jobbet å nått litet att äta nu innan. Magen börjar kurra nu igen :P
Sjuka mattider får man iaf när man jobbar natt, det är ett som är säkert :P
Frukost 15.30... normalt lixom :D

Imorn ska jag inte ha en riktigt lika latis-dag som idag.
Tvättning står på schemat. Måste tvättat massa svart.

Blir ev kräftskiva på lördag :)
Hannes å jag har kokat ihop en plan som jag ska sprida vidare i natt till resten :)
Å i värsta fall får vi väl vara hemma hos mej, men visst. Diskar Hannes så gärna för mej :D
Det LÄR ju dokumenteras i så fall hahaha :)

Nee nu kurrar magen å så är det paradise :)

Pöss

Ja ibland blir man förvånad, över allt som händer å sker. Men men, det blir väl väl till slut hoppas jag. Det gäller att leva i nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0