Kallt!!! *brrrrr*

FUUUUCK va kallt det är hemma hos mej!!
Känns som att jag bor i ett kylskåp. Å elementen verkar inte vilja fungera :/
När faan slår dom på värmen här på billingesluttningen???
Jag kommer förvandlas till is om det inte sker snart.
Natten gick fruktansvärt fort. Vette faan varför, men vips så va det slut. Så skönt när det är så :)
Fast jag hade mer lr mindre problem med en jävla klämmaskin hela natten!!
Så det slutade med att jag, Erik å Kiwi kom fram till att vi nog behövde varsin fadder *fniss*
Jag kan inte klämma klämmor, Erik skar skruvar å Kiwi missar brickor. Sikket jävla dream team ;D
Fast som Erik sa: Hur kul vore det om vi gjorde rätt hela tiden. Hahaha :D
Va grymt trött den sista timman, första gången det hände å jag fattar inte varför?
Jag sov ju som ett as typ hela dagen i går. Men det hjälpte tydligen inte :P
Men i "natt" har jag sovit as konstigt. Drömmt massa sjuka grejer å vaknat av å an hela tiden. Så jag tog mej 45 min extra sovmorgon i dag. Men trött än å kall som bara den.
Har iaf flyttat mej från sängen till soffan nu, ett litet steg frammåt iaf :P
Å idag behöver jag, om jag inte vill, lämna min lgh en enda gång på hela dagen. Inte ens handla :)
För det gjorde jag i går så nu finns det iaf lite mat hemma :)
Räkröra å chibatta :D YUMMIE!!!!
Om nu inte mammi bjuder hem mej på mat igen ;D

Jag är verkligen så på gränsen till pank man kan bli just nu :( Jag hatar sånt!
Jag vill ha massa pengar!
Blir så sjukt handikappad utan. Så vi får se vad helgen kan erbjuda. En utgång kan jag ev skrapa ihop cash till ;) Fast så spec sugen på det är jag inte nu direkt men. Kanske bli en trevlig hemma kväll med lite vin drickande lr nått å skippa utgången? Får spana lite i det ;)

Fick iaf ledigt från jobbet den fredagen vi åker till tyskland :D Även fast det va den näst sista fredagskvällen vi jobbar i år. Gör ju iof inte mej något alls. Bara gött att slippa :D
Å det blir nog en riktigt lyckad tripp, jag ser fram imot den :) Ett litet avbrott mitt i vardagen sådär.
Tror jag alla vi 3 kan må gott av.

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0