Lite ljusare dag

Så då va det torsdag idag då.
Gick skit bra att jobba i natt, vi va färdiga redan 6.15 så det va gött :)
Åkte till kvantum efter jobbet å tjötade med bocken ett bra tag.
Somnade nog vid 8.20.
Trevligt väder har det vart idag, lr inte :P
Fast när jag har vart vaken så har det hållt upp :)
Slutade regna imorse precis när vi stämplade ut. Å så slutade det regna när jag skulle ut till bilen å ner till stan :)
Jag å Bocken va nere en snabbis å fixade system å kikade på lite grejer.
Mammi har fixat mitt hår i dag oxå :D
Det blev så jävla bra :D
Så nu är jag blond å fin igen :) Set ju såå mkt fräshare ut genast när utväxten försvinner. Den va inte så himla mörk denna gången eftersom att det har vart sommar, men den syns ju ändå. Men nu är det bye bye utväxt! :)
Tom luggen som jag hatar så mkt blev lite finare.
Så nu KANSKE jag kan leva med den ;P
Ligger å kikar på Hot Chick nu, jag älskar den filmen :D
Så nu ska jag njuta av den tills det är dax att dra till jobbet.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0