Pizza kväll :)

Happ då va jag för en gångs skull färdig i tid :O
Ja ja är lika förvånad som ni :P
Fast lite ljög jag där.. håret är inte färdigt än, men det tar jag senare. Det måste ju torka å jag hatar att föna håret!
Fats nu ser jag att klockan drar i väg igen :P
Ska strax ner till stationen å hämta Hannes.
Sen blir det pizza! :)
Jag är så sjukt hungrig, har inte käkat nått på hela dagenå nu börjar magen protestera ordentligt :P
MAT MAT MAT
Hepp jag ska dra mej nu så jag hinner ta ut pengar innan!
Bilder på kvällen bravader kommer upp imorn :)
Ha en trevlig kväll :)
Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma har hälsat på och tycker att bloggens design är jättesnygg.Bra där!!!Klockrent!





























2008-08-23 @ 20:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0