Sko-mania!!!!

Tjoho!
Då va det tisdag då. Fasiken, jag har verkligen ingen koll på dagarna längre, det blir lite skumt när man väder på dygnet. Fick tänka efter både en å två gånger innan jag va hel säker på att det va tisdag :P
Vaknade iaf i hyfsad tid idag.
Har kommit på att 15 är en ganska lagom tid att vakna, även fast jag ligger kvar i sängen en stund.
Natten i natt gick ganska snabbt, betydeligt snabbare än söndagsnatten :P Hata!
Fast jag blev placerad i en väldigt tråkig slinga :P
Höll på att få anti-sociala anfall där ett tag. Går man å sjunger högt till radion är det ett ganska tydligt tecken tycker jag :P
Men förhoppningsvis blir jag inputtad i min slinga om inte denna, så nästa vecka.
Fast tillslut fick jag iaf nån att prata lite med. Nöden har ingen lag.
Men en riktigt irriterande person som jag hopas slippa idag gick å störde j hela tiden. Det måste ha vart ett ganska bra tidsfördriv :)

Hade lite Bocken-Lorid time i går oxå. På sin plats. Kebabrulle blidde det å en halv film.
Sen kom självklart datorn fram å mkt skratt ledde det som vanligt till:D
Jösses säger jag bara :D
Undrar om vi är ensamma om våran humor lr finns det nån mer på jorden som kan garva åt sånna grejjer? :D

Idag då.
Tog mej en lång dusch med lite spa-feeling. Fot-fixar-time :)
Så Nu är dom lena, filade å rosalackade :)

Insåg oxå att min hall ser ut som en skobutik :P
Snart dax att några av sommarskorna får gå i ide i förrådet. Dom tar massa plats.
Å hoppas att Eva kommer å hälsar på pappa i helgen så jag kan få mitt efterlängtade skoställ :D
Då blir det (förhoppningvis) lite bättre ordning i hallen.
Tänkte faktiskt slänga upp lite bilder idag :)
Så enjoy people :D

Sko-mania                       Rosa tånaglar              Hatthyllan på plats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0