Snart dax igen

Happ jobbet kallar om en timma, men nu är det bara korta nätter resten av veckan :D
I love :)
Idag har jag inte gjort så himla mkt. Städade iordning här hemma efter lördagen, diskade, fixade i ordning i köket (nu står micron där den hör hemma) samt bar ut en massa prylar å grejs till förrådet. Riktigt duktigt av mej tycker jag :)
Sen åkte jag hem till mammi som ligger sjuker hemma. Vi la oss till rätta i soffan å kikade på massa skit på tvn å bara tjötade. Kikade lite i kataloger på lite kläder vi ev ska beställa :)
Sen slocknade jag en halvtimma :P
Det va nog välbehövligt. Då är jag nog pigg å fin imorn :)
Shiiiit jag är så rastlös på dagarna. Okej jag sover väl typ till 15 varje dag men typ då slutar ju alla å dagen börjar. Men det finns inget att hitta på?!?! Har iof inte mkt pengar kvar heller, men allt behöver ju inte kosta.
Jag känner för att göra nått drastiskt. Flytta, resa nån stanns typ. Men jag vet inte om jag skulle palla att flytta ensam till en stor stad där man känner nobody. Men tanken lockar lite granna ibland.
Lr typ resa utomlands ett par månader. Har ju alltid velat åka till Usa å typ backpacka runt där i typ 3 månader. Lr asien vore inte heller fel.
Får bli till att spara ihop till det nu ;)
Har även haft en trevligt mysstund på kvällen ;) I like ;)
Hepp nu får jag nog börja fixa till mej lite här.
Snart väntar jobbet å alla kaaaarar där ;D
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0