Snart helg :)

Ahhhh!!
Torsdag nu. Å en natt återstår att jobba :)
Denna natten gick kanon. Tiden gick skitfort å vi va nära på att lyckas köra ihop det för första gången.
Så det tar sej iaf.
Fast jag å o-ringarna gick dock inte ihop i går. Tappade en å krängde en, smidigt Kajsa :P
Åsa lovade mej dyrt å heligt att om jag missar en till så skulle hon personligen strypa mej :)
Blev ganska mkt skratt i går oxå.. när min över hypokondiska sida kom fram.
Armen va bruten, foten med. Feber.
Å tillslut sprack även min blindtarm :D
Vilket resulterade i asgarv :D

Ska ner på stan snart med Bocken.
Ligger dock fortfarande i sängen :P
Ätit frukost i sängen idag.. mums :)

Har inte mkt mer att skriva faktiskt. Ett rätt ovärt inlägg.
Uppdaterar senare i kväll.
Jo en fråga har jag faktiskt:
Vilka är alla ni som läser min blogg?
Vet ju om en del men lång i från hälften.
Inte för att jag tror att alla kommer svara men ni kan väl försöka.
Jag lovar att inte bli arg på er :D

Pöss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag läser din blogg =)

2008-08-28 @ 17:48:30
Postat av: Hannes

nu har jag läst lite . underhållning utan dess like!!

2008-09-07 @ 21:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0