Somnade som en stock

Oj då. Klockan har visst runnit i väg å snart dax att packa sej bort till jobbet.
2 nätter kvar sen ledigt :)
Fruktar dock lite för söndagen, lär ju va lite smått bakis då ju :P
Men det är bara att kuréra sej med 1,5 liter pepsi :)
Va på Maxi med Bocken, hämtade hennes Mr. Vacumcleener å efter det drog vi en sväng till Max.
Å i dag måste jag verkligen ha vart sjuk.
För jag som ÄLSKAR Max fick inte ens i mej halva burgaren :( Å sen mådde jag piss en halvtimma efter det. ror faan jag har haft feber i dag.
Men men, bestämde mej för att försöka sova nån timma när jag kom hem igen.
Å det va verkligen inga problem alls.
Så fort jag lagt mej i soffan började ögonen trilla ihop å efter max 10 min så sov jag som en stock.
Hade som tur va ställt klockan, annars hade jag väl sovit än,
Men nu känner jag mej faktiskt lite bättre :)
Att sömn kan göra så mkt.
Imorn blir det stan. Inhandling av vin till helgen :)
Sen ev nån lite shppingpåse får följa med hem oxå ;)
Pöss å god natt nu måste jag sticka ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0