Söndag

Jag fattar inte vad det är för fel på mej?!?!?
Gissa när jag vaknade imorse.
Kl 7!!! Igen!
Helt klarvaken å svinhungrig.
Så det va bara att tina lite bröd å trycka i sej å sen försöka sova igen.
Somnade väl runt 9 tiden igen å när jag vaknade nu så va kl 16.30.
Hmmm det är väl natta vaket som spökar antar jag.
Blir väl väl sen när jag börjar skifta igen.
Älskar annars att jobba natt, förutom att jag denna helgen ha vaknat 7 varje dag :P
Hade jätte trevligt i går.
Skit gött att för en gångs skull inte vara bakis på en söndag :)
Å att inte festa i går. Lr vi drack ju lite granna å va väl lite lulliga allihop, men det va ändå en jäkla skillnad från att råfesta om ni fattar vad jag menar :)
Så idag lär jag ju må ganska bra på jobbet, inte som sist :P
Väntar med blandade känslor på lönebeskedet som jag hoppas kommer imorn.
Det kommer defenitivt bli det sämsta sen jag började på volvo.
Kommer nog mer lika dagis lönen :P
Men men, en gång, sen blir det aldrig mer. För nästa år får jag ju betald semester, så jag får väl ta denna smällen nu då.
Får hålla mej inne så mkt det går, så gör man inte av med så mkt pengar.
Det är iaf en sak som är bra med att jobba. Då gör man inte alls av med lika mkt pengar som när man är ledig.
På semestern så har jag missbrukat mitt mastercard :P Kul så länge det varade :P
Hepp nu ska jag duscha å sen dra i väg en sväng.
Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ser jag förändringen i bloggen!!! Nice. Good work :)

2008-08-25 @ 10:48:24
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0