Stövlar :D

Lyxfällan nästa kanske? :P
Nee inte riktigt än va, en bra bit kvar tills dom behöver kopplas in.
Jag bara älskar att shoppa helt enkelt :)
Tur att man har sparkonton att nalla från ;P
Va i väg med mammi som sagt å jag skulle köpa min stövlar. Hittade även ett par till å ett par til å ett par till.
Men nån måtta får det faktiskt vara, så 2 par fick jag å ett till mammi.
Köpte förutom dom svarta ett par mörkbruna stövlar oxå som jag gillade massa. Hade hittat ett par beiga först, men dom skulle antagligen mest bara stå å aldrig användas så jag skippade dom å tog de bruna i stället.
Så nu är ja järrenöjd :) Även fast kontot är motsattsen :P
Men det skiter jag i faktist, för att när man väl hittat nått man tycker om å tänker ne jag får vänta tills lönen så är dom ALLTID försvunna när lönen väl är här. Så nu har jag lagt om min strategi å bestämt mej för att det är bättre att köps det på en gång än att vänta å sen få gå å va ledsen för att dom är slut i flera månader tills man hittar nått som iaf kan jämföras med det man hittade.
Sen är jag väldigt känslig när det gäller stövlar. Det måste va rätt färg, inte för mkt grejjer på dom, inte för kala, inte för låga, inte för höga osv.
Så när jag väl hittar nått perfekt så är det verkligen PERFEKT!
Nu ska ni får se hur mina babys ser ut ;)
 Å jag har även vart duktigt i dag :) Diskat upp hela mega disken som stod överallt typ. Å har även säkrat bananflug källan. Ett colaglas som inte va ursköljt misstänker jg att det va. Dom små ludren gillar ju sött. Men nu är det bye bye bananflugor! :D
Hepp nu ska jag slöa vid tvn å slummra lite tills det är dax att jobba.
Bye bye!


(dom ser visst inte så bruna ut på kortet, men jag lovar att dom är bruna)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga!!

2008-08-13 @ 11:24:15
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0