Gbg-shoppingen i bilder!

Slänger upp på begäran av Emma bilder på vad som inhandlades i Gbg :)
Är kanon nöjd med mina inköp det enda jag saknade va ett svart brottarlinne från Gina. Men dom verkade inte ha några brottar linnen i gbg. Va inne på 3 Gina men hittade inget. Kanske finns i här i stan?
Dom hade iaf världens bästa rea i gbg, I Love! :)


What's in those bags?? :)


Detta underbara partylinne inköptes på Gina Tricot.


En turkos oversized T-shit köptes på Cubus rea :)


En till oversized t-shirt. Från Zara. Va bara tvungen att ha denna eftersom den passar så bra ihop med mitt humör :D


Nödvändiga ting! Svarta sockar å ett par mjukisar att dra i hemma :) Hittade ett fint smyckessett i silver oxå :)


Jäkligt svårt att få till en bra bild på smyckena. Men dom va iaf skitsnygga :)


Dagen riktigt kap va denna jackan från Hm. 149 spänn!! :) Kan ju inte bli bättre.

Ja det va nog allt. Köpte iof en tröja till på Gina men den ska jag lämna tillbaks. Den va inte riktigt jag. Och sen köpte jag ju en ljusstake till en likadan som den som gick sönder.
En mkt givande och lyckad shoppingdag i gbg. Nästa gång ska jag vara där så fort rean startar å dra hem alla kap som finns ;)

Pöss

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktiga kap du har hittat där :) Brottarlinnena har utgått och kommer in i en bredare rygg istället. Men leveransen har ej dykt upp än, kanske finns inne i stan om du har tur. Sorry... Puss o kram

2009-01-11 @ 21:51:39
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0