Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg :D

Tjoho!!!
Fredag idag å det betyder ju helg. Inte för att jag är så aktiv på vardagarna men jag har fortfarande helgkänslan kvar. Tur det kanske, vore ju katastrofalt annars :P
Vaknade första gången tidigt i morse efter allt för lite sömn ;)
Men sen fick jag somna om å sov till 15.30. Outch!!! Kanske inte det jag hade räknat med riktigt.
Men men.. det va nog behövligt.
Har väntat hela dagen på att agera flytthjälp, men inget har dykt upp än.
Så jag har för en gångs skull tagit hand om mina garderober. Anna fixade ju galgar till mej förra veckan så nu slipper massa plagg dela :P
Har styrkt massa kläder, vikt, lagt på rätt plats m.m
Riktigt nöjd med mitt resultat :)

Väntar nu på att klockan ska närma sej 20 för då är det sushidax med Emma :D
länge som vi har pratat om detta nu å ÄNTLIGEN är det dax.
Nästan tur att jag va sjuk i måndags så att det blev idag i stället, för då kan vi ju men gott samvete dela på en flaska vin ;)

Pöss pöss


Magen kurrar!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0