Hejdå tomtejävlar! :)

Tjo!
Trotts att jag va sinnessjukt trött i går så kunde jag INTE sova. Jag fattar inte vad det är för fel på sömnnerverna i min kropp?? Slocknade runt 5.30 nån gång iaf.. lite bättre än dagen innan.
Jag vau så jävla duktig i går igen. Jag städade som en galning. Dammsög, diskade, strök gardiner, slängde massa skit, sorterade, packade ner julgrejjer m.m.

Så jävla gött att julen är över nu. Upp med alla fina rosa saker igen :)
Träffade Katja en stund på kvällen i går oxå.
Å sen lagade jag min lampa som vart "trasig" i en månad nu. Å allt man behövde göra va att byta lampor *hosthost*

Idag insåg jag att det nog trotts allt lönar sej att berätta sanningen när det gäller vissa saker. Å det känns bra att det va det som hände oxå så jag inte trasslade in mej i nån skit. Utan i stället fick fullaste förståelse å gensvar :)
I'm good sometimes :D

Vad ska man göra idag då?
Inte en bleakste. Ska iaf hem till mammi en sväng när hon har slutat jobba. Måste ju låna ett täcke till min inneboende som kommer å våldtar mitt hem imorn. :P

Är på riktigt bra humör idag. Kan det bero på det mysiga samtalet jag fick i natt tro? ;)

jaja.. hörs la sen antar jag.
Pöss pöss


Hejdå tomtejävlar å välkommen tillbax Pink Paradise! :D

Kommentarer
Postat av: linnea

Ha ha ha du och ditt rosa jävla paradis!

2009-01-12 @ 20:52:26
Postat av: Emma

Haha...sånt agg mot Påfågeln alltså :P Jag har redan vart där hela hösten och trivs som fisken i vattnet... ;) Laddad för lördag...ser ut som om jag är ledig änsålänge...

2009-01-12 @ 22:42:25
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0