Ibland är det inte lätt..

Fick nyss ett samtal från min hyresvärd om att jag fått klagomål.
Han ringde förresten å väckte mej, det kanske är där vi ska börja.
Å jag fattade nada. Å blev självklart arg.
Så jag ringde min kvartersvärd å va flyförbannad  eftersom att jag inte visste alls vad han pratade om å han ringde å pratade med honom.
Sen ringde han upp å bad om ursäkt å bla bla bla.
Men jag ger mej ju inte så lätt utan ringer ju upp hyresvärden själv för jag vill ha reda på exakt vad å när jag har låtit.
Å då säger han i går. Hallå?!??!
I GÅR????!!! jag blev helt paff. Jag trodde ju första gången han ringde att han menade att jag alltid hade fest osv. Men i går???!!!! Njaa detta stämmer ju inte riktigt eftersom att jag har laget sjuk sen i måndags.

Så jag va ju tvungen å fråga men har dom inte klagat på helgerna??
Nee i går å nån annan vardag ska det tydligen ha låtit.
Jaha. Jag blev ganska ställd där.
Här har jag laddat för krig med alla medel tillåtna å så visar det sej att jag har missuppfattat allt.
Å han bad om ursäkt för missuppfattningen och att det troligtvis inte va i från mej det lät då eftersom att jag är sjuk.
Så samtalet blev ganska trevligt tillslut.
Å han avslutade med en kontring på mitt:
Jag: Jo men jag kanske har råkat ha hög volym på tvn lr nått sånt då, jag kan sänka lite.
Han: Ne det ska ju inte behöva göra, du måste ju höra vad dom säger.

Sen kom jag på nu efteråt, det gör man ju alltid. Att vid 23 tiden i går så lyssnade jag på musik med mina små lurar i datorn för att jag fixade med en winamplista. Å då klart att jag inte hör andra ljud runt om mej.
Men han bad mej oxå lyssna å skriva ner om jag hör nått.
Inte för att jag bryr mej så mkt men.

Jaja..
Bästa kvinnliga överdrift går iaf till mej idag. Inget snack om saken. Å jag lovar än en gång att föröska ta reda på ALL fakta innan jag brusar upp nästa gång. Hur det går vet vi ju redan men, det låter ju iaf bra.

Nu är jag helt slut å kissnödig. Frågan är om jag vågar kissa.... grannen kanske hör?? :P

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: fia

ja sånt där kan man bli nojig på för mindre , känner igen detta så väl , bor man i lgh så blir det ju ljud , vissa har nog svårt att ta det .Men va bra att det löste sig , önskar dig en riktigt trevlig helg. och lite ljud får dom nog tåla tycker jag. hihih

2009-01-29 @ 23:09:50
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha....tur att de löste sig, är ju inte kul att ha en sur Kajsa efter sig :P Ses i kväll :D Pöss

2009-01-30 @ 08:31:23
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0