Ingen bra start!!

Tog mej en rejäl sovmorgon idag, hade inte en chans att vakna när mobilen pep på utsatt tid. Utan jag somnade gott om igen.
Välbehövligt eftersom att sprutorna från i går helt tar musten ur mej. Att man kan bli så sjukt trött??
Läget på armarna idag är dock okej. Vänstern är ganska så svullen men högern mår bra.
Blir nog till att ta nån tablett idag igen så svullnaden fortare lägger sej.
Inte så kul med en enorm arm hehehe :P
Hade ju vart bättre om båda svullnade, då hade jag ju kunna ljuga å säga att jag har så stora muskler ;P
Ne skämt osido sjuksköterskan i går sa att jag reagerar mer på det ena ämnet därför blir det större reaktion i vänsterarmen. Kommer ju dock aldrig ihåg vad dom sprutar in i vilken arm.
Men jag tror att höger är björk och vänster är gräs.
Så om det är som jag tror är gräset boven i dramat!

Men men. Om ett par år (?!?!) så är det färdig å jag kan njuta av vår och sommar utan att klappa ihop :P
Ska bli spännande att se hur det är till våren... förra våren så hade det redan blivit bättre. Tänk om det kunde vara så underbart att jag inte känner av nått i år. Önsketanke iaf :)

Well well.. skulle ju berätta om den inte så bra starten jag har haft.
Som vanlig när jag vaknar startar jag datorn. Men vad händer i dag??
Jo internet fungerar INTE!!!!
Åhhhh hatet bubblar upp i mej å nummret till telia rings.
Först får man ju prata med en sån där elektronisk röst som är totalt hjärn död:
Vad är ditt problem?
-Internet.
Har du PROBLEM med ditt internet.
-Ja.
Vill du bli kopplad till: support, fakturaavdelningen ......
- Support
Jag uppfattade inte va du sa.

Å så där håller det på tills man gapar in i slowmotion S UUUUUUU POOOOOO RRRTTTT!!!

Då hamnar man i kö.
Du har plats 8 i kön.
Visst det år väll snabbt. Men ne... i 10 min har man plats åtta. sen 7 i 10 min till.
Kom fram efter en halvtimma till FEL avdelning å får bli kopplad igen.
Skjut mej lixom!!!

Sen när jag väl kom fram så hittar dom ju givetvis inget fel. Allt ser så bra ut å dom har fysikkontakt med min dator. Ja men hallå?? Jag kommer inte ut på nätet.. nått är fel!!
Men då hoppar internet faan igång å i stället får jag en föreläsning om hur dåliga alla virusskydd är förutom telias som jag kan få gratis via dom å det är bara att ladda ner å avinstallera allt annat. Bla bla bla bla bla.

Jag har inte psyke för sånt här. Jag överlever inte sånt här.
Men nu fungerar det iaf å nu ska jag vara glad resten av dagen.

 Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0