Onsdag!

Lill-lördad idag. Skönt det.
Den ska tillbringas i soffan å tidig sömn hade jag tänkt. Blev ju inte mkt av den varan i natt om man säger så.

Efter en god thailändsmiddag som Nipa tillagade så barikaderade jag å Bocken oss hemma hos mej.
Kvällen kunde fått en bättre strat kanske eftersom att vissa valde att reta upp oss nått enormt!! *morr morr*
Efter det va vi ganska arga resten av kvällen å tillbringade vårt hat framför en mordisk film hehehe.
Fast sen gick det över.

Men det blev inte mkt sömn, för vi låg å tjöta till 5 lr nått å sen skulle  upp 9 :S
Jisses!

Vid 13 så begav jag mej till Bocken å lunchade på resterna från i går. Yummie :)
Sen tog vi våran nyttiga promenix till Sun City å grillade oss i 20 min. LOVELY!! :)
Så nu är vi bruna som as *ironi*
Efter en grymt svettig promenix hem å alldeles för lite sömn så har jag intatt soffan. Å ska nu jobba magmusklerna till AFV :) Älskar det programmet :)

Later!
Pöss
 
 
 This really is heaven! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0