Grattis Bocken! :)

Valborg i dag då. Å kungen födelsedag.
Men jag vet ju nån mer som fyller år:
BOCKEN :D
Happy birthday to ya, haaappy birthday to ya, Haaaaaappy Biiiiiiirthday!! :)
Blir la till å fira det nån gång i framtiden.
Midsommar maybe :D
Jaa.. är så sjukt trött så jag knappt ser vad jag skriver.
Gått ganska bra med the finger i dag. Fick va i omplocket på jobbet. Slappt som faaan, aldrig fel. Sen hade vi stopp i drygt en timma i dag.. ingen grät direkt över det :D
Försökt sova en stund hemma sen eftersom att jag sov sjukt dåligt i natt. Men tydligen fick jag inte sova.. för mobilen ringde
OAVBRUTET!!!
Kvällen spenderades med Bocken å kebabrulle från san marino *Yummie*. Blev lite firande iaf :)
Sen åkte jag hem till mamma en sväng å kom nyss hem.
Drog ett strög på stan å det verkar vara en hel del folk ute. Fast jag hatar valborg, så jävla överskattat!! Bara massa småungar å fjortisar som super sej fulla. Sen fanns det ju inte ens nått lämpligt ställe att gå in på heller om man nu ville ut. Krikelin.. okej då.. men där lär ju ALLA 18 åringar i hela skövde befinna sej nu, å sånna klarar jag inte av alltid! Usch!
Jag tar å korkar upp imorn i stället å går å super billigt på boggan. Älskar Röd Torsdag! Är alltid så jävla go stämmning där. Glada folk som bara vill festa å ha kul, å så ska det ju va :D
Hepp nu ska jag kolla tv lr film lr nått å lär slockna ganska så fort misstänker jag :P
Natti natt!
Pöss


Kommentarer
Postat av: Bock the Rock

Grattis till miiig =)))

2008-05-01 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0