Helgen :)

Tjo!
Då va det måndag igen då. Så himlans gött att det är en kort vecka :) I löööv att vara ledig!
Tänkte sammanfatta helgen lite kort.
Lördagen:
Upp i ottan å jobba :P Bläää va tråkigt det va. Första varvet va rena döden.. ingen jag kände å vilken jävla speed dom hade! Men när jag lyckats köra ut varv 1 så hittade jag mina kära kollegor som jag väntade in å sen gick dagen ganska bra faktiskt. Gick hem en timma tidigare, orkade inte vara kvar längre än till 14.
Hem å sova lite.
Sen va det dax att börja fixa sej.
kl 20 typ ringde vi på Emmas dörr å inledde kvällen med fiiiiiin körsång :)
Fick massa god mat, drack friskt, tjötade skit å hade allmänt jävla roligt :D
Utgång sen, men inte för Kajsa. Jag hittade på andra saker med ett annat sälskap i stället ;)
Riktigt mys va det. Men kanske lite för mkt alkohol inblandat för slutet va väl sådär. Men det är nog överstökat nu. I korta drag: En väldigt rolig lördag :D
Söndagen:
Blev väckt av Bocken 2ggr om. Sista gången va det allvar för då va det mat som gällde.
Pizza från grillen. YUMMIE! Försk till bh shopping på olika hemsidor. Tuttmätning å massa asgarv :D Inga tuttar alls å c-kupa va det som gällde... Yeah right lixom :D Men för jävla kul.
Sen promenad dax. Jösses va kvavt det va, vi höll på att dö. Men vi tog oss fram å hem tillslut :) Glass å cola blev våran räddning. En väldigt givande promenad, spec för magmusklerna som nog jobbade mest eftersom att vi gick å garva hela tiden åt grejer ingen annan skulle fatta :D
"I never wash my hands" "Pretty bird" å klassiker som "Snowflake" å "Thigt son" :D
Sen hem till Bocks, dippa å dricka cola å spela nyinköppt Buzzzzzz :D
Sen promenad igen, natta-promenad.
Sen va det dax att gå hem å förbereda morgondagen.
Å i dag har det va jobb för hela slanten. Varmt å jävligt har det vart. Men gud så bra det har gått idag :) Mestadels iaf :P Jag å Lovisa har startat krig mot folk vi inte gillar. Lr det finns en som vi tröttnade på idag. Jösses va elaka vi va, men sånt är ju så kul :D Fick oss många asgarv åt våra otroligt elaka kommentarer å planer :D
Hap det va la allt. Hade tänkt städa i dag, men orkar jag? Neeeej!! Det gör jag under nån av de lediga dagarna i stället. Då orkar jag.
Pöss hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja jag undra just vart du tog vägen...för ute hottade jag dig inte i lördags...hm... :D
Det låter som en bra helg iaf... Puss o kram

2008-04-29 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0