Ledig :D

Ahh äntligen fredag! Å i dag har jag vart LEDIG :D
Började dagen men en lång å välförtjänt sovmorgon. Hade lite planer för dagen så det fick inte bli för lång sovmorgon, utan bara lite lagom. Men det blev länge iaf :)
Staden å shopping stod på schemat. Men hur kul är det att göra stan osäker själv?
Nee ändrig på detta å saknaden av kusin Lennea blev för stor så jag slog henne en pling å som tur va så va hon ledig å sugen på att ställa till med jävulskap ihop med kusinen :)
Först begav jag mej ner till skövdebostäders lilla kontor här å beställde tapet till kök å hall :) Å hon sa att tapetserarna hade jätte lite att göra så att detta kunde bli gjort redan nästa vecka :D
Sen diskuterade vi tvättstuga å möjligheter till att byta. Men då finns ju en möjlighet till. Nämligen en egen lite toppmatad tvättmaskin i mitt badrum. Trodde ju detta skulle kosta en förmögenhet det klar så jag fick en chock när hon sa va det kostade. 400 i engångsavgift  73 kr i månaden!!
Som hittat ju :D
Så det blir nog till att beställa en sån nästa månad.. lr ev efter semestern då jag vet om det blir fortsatt på volvo, men det verkar ju så nu iaf. Va ju med i de framtida slinglagen som ska börja gälla efter semesten så jag håller alla tummar å tår för detta :)
Underlättar ju lite att slippa åka hem till mamma varje gång man behöver tvätta å då bara för att det är brist på kläder. Har jag en egen kan jag ju tvätta när jag vill :)
Tillbaks till stadsbesöket nu.
Mötte kusin, självklart va jag 10 min försenad, men vem blir förvånad längre? Shoppade lite lätt, brännde nog nästan en tusing :P Men men.. ska det va så ska det.
Inhandlade shampoo, parfym (Victoria Beckham), ett linne/klänning(?) å självklart lite alkohol till morgondagens bravader.
Fikade på gräddhyllan å sen tog bussen hem till mamma.
Satt där å tjötade en sväng, sen pick up Bocken å i väg till maxi :)
Kvällen tillbringades tillsammans med the Bock, färska räkor, mängder med pepsi, 2 grå kissar, aioli, guacco å nachos :)
Såg på halva talang sen en enormt dålig skräckis som vi hade väldigt kul åt :D Bara vi med våran cp humor som fattar allt :)
Sen blev det sms mys en stor del unde filmen ;)
Jaa det va väl allt. Tror jag.
Ligger i sängen nu å försöker bli trött eftersom att klockan ringer 6.00 imorn bitti å jobb 7-15 väntar. Men John Blund verkar inte vilja besöka mej på ett tag iag. Stuppid ass!!
Bye bye!!
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0