Nu är jag här! :)

Kunde inte hålla mej längre. Va tvungen att skaffa mej en blogg jag med :)
Måste ju ha ett ställe att ventliera å skriva av mej på ju.

Nyss hemkommen från jobbet. Vart en go dag. hade stopp i typ 2 timmar så vi satt å tjötade skit. Tur att de flesta är lika knäppa som mej så att man får sej många skratt på dagarna :)
Bara en dag kvar nu sen helg :)
Får tyvärr jobba på lördag mellan 7-15. Lr tyvärr å tyvärr blir ju fina pengar sen å det behövs alltid. Sen är det gött att komma ikapp den dagen jag förlorade när jag va sjuk. Så får man inte minus på lönen på det för det jämnar ju ut sej med övertiden :)

Ser fram mot helgen. Tjejmiddag hos Emma på lördag som jag vet kommer bli kanon kul :D Party party :D
Sen på fredagen ska jag bara soooooova å njuta av att vara ledig. Sen blir det stan å shopping. Fast får hålla lte i pengarna denna månaden, lönen va inte så bra eftersom att min lediga vecka drogs nu. Men det va ändå bättre än dagis lön så jag klagar ABSOLUT inte! :)

Hepp nu ska jag kolla på Desperate Housewifes från gårdagen eftersom att jag somnade i går natt när jag skulle kolla på det :P

See ya 2 morrow!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0