Torsdag!

Lyckats sova alldeles för länge i dag med :P
Jag som hade tänkt hinna handla lite innan jobbet. Men nu får det vänta tills imorn å jag får ta en pan pizza till lunch. Sikken tur att vi har en restaurang på jobbet :)
Har blivit med tvingand till "Torsdags-traditionen". Ärtsoppa å pannkakor. Hmmm... jag kanske lägger in en kebabtallrik i siället haha.
Äntligen dax för lön! Å imorn är det mega handling ala Maxi som gäller för nu är min kyl TOM! Å Frysen med ska tilläggas.
Hepp ska betala räkningar nu hade jag tänkt.. så att de pengarna dras direkt i natt när lönen ploppar in. Ganska okej räkningar ändå. Va ju en hel del förra månaden så tur att man inte har det så jämt.
Byyyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0