Back to reality

Jaha.. då va denna semestern över då. Känns lite sådär. Hade megaångest i går innan jag skulle till jobbet.
Men när man väl va där å satte i gång så va det inte så himlans farligt trotts allt.
Fick stå i efterarbetet :) En lagom start tycker jag :)
Men som vanligt kråglade allt. Carier som spårade ur, vattenläckage, stopp, stopp å sa jag stopp?
Är ju i 2an denna veckan, går runt i samma slinga, faan va det suger.
Bytte ett pass med Pernilla så har man ett pass inestående :)
Gick helt okej att jobba natt, är ju en nattmänniska i grund å botten.
Men va nån timme som blev väldans seg, men i dag går det nog lite fortare. Jobbar bara 6, 5 timmar ju :)
Söndagarna är skitlånga :P
Även fått massa nytt folk hos oss. Så idag ska jag komma tidigt så jag kan gå runt å spana in dom nya lite granna ;)
Gick skitbra att sova på morgonen oxå, även fast det va ljust.
Lite svårt att gå ner i varv en stund när jag kom hem men tog fram lite knep å knåp å då lugnade sej hjärnan. Somnade nog vid 8 å sov fram till 14.30.
Är lite seg men vill inte sova bort HELA dagen.
Han jag stod med i efterarbetet sa att sist han jobbade natt så gck han upp 14 varje dag å det funkade kanon. Då missar man inte hela dagen, men får ändå sova en bra stund. Å blir man trött på kvällen kan man ju sova en timma innan jobbet. Sover man för mtk så tror jag att det blir svårt att somna på morgonen när man slutat.
Nån gång kan man ju unna sej att sova ut. Fast då lär väl jag sova till 23 om jag känner mej själv rätt :P
Är lite seg nu, inte riktigt kommit i gång, men jag hoppas att en lång, skön dusch kan ändra på det.
Sen blir det nog lite frukost bestående av leverpastejj mackor :) Helt besatt av det.
Funderar på att ta med mej Bocken till Maxi senare. Behöver handla lite food å annat bös.
Sen blir det kebab, mumms :D
Hepp duscha NU! Pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

Lägg ner natten!!! Och arbeta ditt vanliga shift om J är där fniss =) Faan jag ska oxå börja jobba Volvo bara för det nu ;P

2008-08-11 @ 15:39:54
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0