Då vart det lördag då :)

Lite halv sleten efter 2 dagars festande.
Jodå, det blev utgång i torsdag :)
Kiwi joinade mej. (Jepp Hannes, du missade nått riktigt sköjj :P)
Hade askul här hemma, satt å tjöta i all oändlighet å vips va klockan 00. Så vi fick panik beställa en taxi ner till stan. Å när vi väl kom ner dit va kön OÄNDLIG!! Herregud, jag har nog inte vart med om nått värre. Men som tur va träffade vi Marika som släppte oss före i kön ;P å dom stod hon typ längst fram :)
700 pers inne när vi kom in sa en av vakterna å det va knökat där inne. Men skit kul :)
Blev en tidig hemgång för min del, lite sälskap ;)
En mkt mysig natt ;)
Igår va jag skit bakis trotts att jag inte dack så himlasn mkt, skyller på sista drinken :P
Men va iaf med pappa å bror på thai å åt lunchbuffe :) Mumms.
Sen åkte vi runt i pappas bil i typ 3 timmar å satt bara å allmänt monga oss å asgarva. Sen startade vi gpsen å bråkade med tanten på den :)
Sen  va det bråttom hem för att göra sej iordning.
Va hos Bocken å korkade upp. Vi fick lite sälskap av Sanna å Lena å hade skitkul hela kvällen.
Njaaa Bocken kanske inte hade så roligt, men shit happens lr hur?
Så medans Bocken sov satt vi å roade oss på egen hand. Plockade iordning lite, matade kissarna, lekte med kissarna massor :)
Sen drog vi oss hemmåt.
Somnade rätt snabbt efter lite mackor :)
Å idag ska jag bara ta det stenlungt å va spiknykter. Blir lite räkor/kräftor med girlsen i kväll å lite film. Det är grejer det :)
Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

Äsch jag hade skoj trots allt =))

2008-08-10 @ 13:00:46
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0