Fest utlovas i helgen :)

God morgon!
Jösses så trött jag är. Skulle lätt kunna somna om en stund till.
Men nej, det hinns inte med. Då kommer jag aldrig bli klar i tid.
Ska till AnnA halv sju i kväll å korka upp :) å innan dess har jag massor kvar att göra :P
Har iaf haft en askul natt :D Herregud sikka sjuka folk jag jobbar med, i love it.
Synd bara att vissa inte går mitt skift.
Natten gick kanon snabbt förutom första å sista timman.
Vi underhöll oss med att prata Smala Sussie i 2,5 timmar, sen lika mkt sex å sen blev det även all sång där jag  å Linus ägde hårt med Värsta Schagern :D

Blev just irriterad en gnutta. Fattar inte poägen med att härma andra? Nu menar jag inte med kläder osv utan sättet.
Bara för att jag har ett kul liv å jävla bra ideer å ett sånt jävla bra sätt? Kanske borde tas som en komplimang men jag gör tyvärr inte det.
Utan jag STÖR mej på sånt. BIG TIME!!!
Folk lever väl ett eget liv å har en egen stil? VEM är så desperat att man måste kopiera nån annan?
Jag vet att jag är på gränsen till perfekt, men hey that's me.
Been there, done that got the t-shirt lixom! Väx upp!
Men lixom tror man inte att jag ser det då lr? Jag har ögon, jag kan läsa å jag märker SÅ VÄL när nån försöker härma mej lr sno saker, meningar från min blogg å allt vad det nu är.

Oh just det ;)
115+ läsare hade jag här om dagen.. suck on that!!!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem kopierar dig?? Kan man väl inte göra det är ju DU som är Kajsa :D

2008-08-30 @ 21:55:41
URL: http://emmakn.blogg.se/
Postat av: Hannes

Fan då. Avslöjad. Sorry girl

2008-09-07 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0