Fredag :D

Äntligen helg :D
Synd bara att man är luspank, pengar är nästan ett måste på helgen.
Fast jag ska se till att ha kul iaf. Om så ett billigt kul alternativ.
Natten gick la sådär. Vi hade stopp i typ 2,5 timmar. Inre rasade. Ska inte klaga alls ;)
Men lite segt blev det å man blev helt enkelt jätte trött.
Men vi roade oss genom att kolla på youtube, drack cola, kikade kort m.m.
Fast sen va det riktigt tråkigt att köra i gång igen :P
Men vi kunde bara köra 1,5 timmar sen blev det sopp igen :P
Gått upp tdigt i dag faktiskt. Kunde ju faan inte sovaförre fredagen när jag sovit så länge. Så idag tvingade jag upp mej vid 14. Låg iof i sängen vid datorn men vaken va jag minsann.
Har även passat på att städa min toa nu.
Tänkte att det skulle se fräsch ut tills imorn när folket kommer hit. För nu ska vi tydligen va hos mej iaf, fast blir dock ingen kräftskiva.
Hepp nu måste jag klä mej för nu ska strax jag å bocken i väg på upptåg ;D
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0