God morgon å nu blev jag helt plötsligt förbannad!!!

Eller god natt blir det för min del ;P
Tänkte bara slänga in ett snabbis inlägg först.
Är inte ett piss trött, så jag fattar inte hur jag ska kunna sova.
Men jag slocknar nog förhoppningsvis ganska fort. Är väl säkert övertänd som vanligt ;P
Ja då va det iaf helg då :)
Fest nalkas på lördag :D
Vilka är på??
Idag ska jag väl bara ta det lilla lugna, blir väl film å lite käk i kväll.

Åhhh jag blir bara så förbannad å äcklad.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3104549.ab (läs på egen risk, jag ångrar mej)
Hur i helvete kan en människa vara så sjuk att man gör en sån här grej????
Jag vill bara kräkas å gråta när jag läser sånt här :'(
Sjuka jävla folk!!
Varför kan vi inte införa lite hårdare lagar å straff här i sverige?
För om dom (vilket inte alls är troligt) griper denna person som gjort detta fruktansvärda så får väl den max lite böter å "ajja bajja så får man inte göra". Häng ut alla jävlar som ger sej på människor å djur med bild å namn så ALLA får se vem den jävla idioten är!!
Ja, jag vet. Det handlar "bara" om en katt i detta fallet. Men på nått sätt så äcklar det mej mer när folk ger sej på djur.
Dom kan ta mej faan inte försvara sej å antagligen så har detta svin som gjort dettta lockat till sej katten först för att sedan plåga den till döds. Vissa borde verkligen få smaka på sin egna medecin. Skulle vara så kul att se hur den som gjort detta skulle reagera om nån skar bort tungan på den å sen gjorde ett hål i huvudet. Då är det kanske inte så kul längre? Läge att ångra sej kanske?
Ne fy faan jag blir bara ännu mer arg när jag skriver om det. Å ledsen, det gör riktigt ont i hjärtat på mej att tänka på det :'(
Hoppas kissen har det bra i nangiala å att den som gjort det här mot dej dör en långsam å plågsam död!!!!

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0