Inte alls på humör...

Vet inte varför. Kanske beror det på det trista vädret som kommit just i dag för att jag för en gångs skull nästan acepterat att vi ska till Olstorp i kväll. Då känns allt helt plötsligt lite: Jaha... kul.
Sen har jag ingen mat hemma heller å ingen som vill hjälpa mej att fixa mat. Mkt roligt det med.
Sen är jag inte sugen på att dricka sprit, skulle hellre druckit vin, men jag lär inte hinna till systemet så det kan jag glömma :P Happ då vet jag hur sjukt ont i magen jag kommer ha sen.
Sen har jag ingen aning om vad jag ska ha på mej. Känner inte direkt för att "klä upp mej" på Olstorp lixom. Kallt å jävligt å sen typ bara bönner å raggare där.
Sen vet jag inte alls hur vi ska ta oss dit. Har ringt till mamma å hon kunde ev skjutsa dit oss. Så jag får hoppas på det.
Å till sist är det priset. Har ingen lust alls att pröjsa så mkt för ett ställe jag hatar men i kväll får det nog tyvärr bli så iaf.
Fast det bästa är ju en sak. Att när man är såhär deppig å negativ som jag är inför detta just nu så brukar det ALLTID blir super kul :D Det är min tröst lixom :) Så jag ska fortsätta sura hela dagen, tills vi börjar förfesta å då, DÅ blir det kanon kul :)
Å sen är det ju faktiskt idolen, E-Type som står på scen :D Vi har ju planerat inför detta HELA somaren, så då kan det ju inte gå fel menar jag :)
Hepp lite musik å så slänga in en Billys i micron så vänder nog humöret lite direkt. Men jag MÅSTE ha rejält med mat innan förfesten börjar.

Just det... jag har faktiskt namnsdag idag :)
Kajsa
Så D så :)
Pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

Fy faaan va bra det blev ändå =))

Kommer leva på detta mkt länge nu ;)

2008-08-03 @ 11:54:28
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0