Kan detta verkligen vara sant??!!

Hmm..sitter i lit småchock just nu.
Precis vart å hämtat mitt lönebesked.
Eftersom att jag har haft obetald semester så hade jag ju inte räknat med många kronor alls.
Å nu misstänker jag starkt att nått är fel :S
För tydligen för jag ut 15000 denna månaden!?!?!?!
Det KAN ju bara inte stämma???
Lr är det för bra för att vara sant?
För nån sa ju till mej att jag aldrig skulle behöva oroa mej för att volvo betalar ut för mkt lön, det är det sista dom gör.
Men nu vette faan azzå om det har blivit nått fel?
Fast igentligen.. är det mitt problem?
Jag jobbar ju inte på lönekontoret lixom.
Det är inte jag som delar ut alla dess pengar till mej själv direkt.
Så jag ska väl igentligen bara tacka å ta emot.
Drar dom pengarna NÄSTA månad då lr.. för semetsern alltså?

Sådär.. va tvungen att reda ut det hela så jag ringde till kiwi.
Det va både ett glädjande å tråkigt besked.
Lönen jag har fått nu stämmer helt. Så det tackar jag för :)
MEN! (ja tyvärr finns det alltid ett men) Nästa månad blir svart!
om räkanr tydligen lönen från den 12e-12e. Å exakt mellan den perioden va jag ledig.
Så 2 dagar får jag betalt då.. omg hur ska jag överleva det?
Å tyskland å allt?
Ne det ska fixa sej. Får splitta denna lönen på 2 månader helt enkelt.
Inte slösa med pengarna på skit å INTE nalla från nått sparkonto.
Men nästan noll kronor i lön nästa månad.. YeeeY lr inte :P
Ne skjut bort dom dumma tankarna å se ljust på det hela :D

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0