Kan inte minnas

Senaste lördagen jag satt i pyjamas kl 1 på natten?!?!?!
Fast jag klagar inte. Å det skadar garanterat inte.
Har haft en jätte trevligt kväll ihop med Hannes, Kiwi å hennes Daniel.
Druckit lite öl å vin, käkat lite pizza å chips å godis.
Chips å godiset står förövrigt kvar på mitt bord.
Det va inte så lockande efter pizzan vi tryck i oss.
Den mättade ganska bra :P
Ligger å halvsover  i soffan nu, lite lagom lullig.
Lr jag vet inte ens om jag är lullig, tror bara att jag är cp-trött. Vaknade ju som sagt 7.20 i morse.. vilken hit :P
Fast somnade 1,4 timar vid 13 tiden typ.. men hur mkt hjälpte det? NADA
Ne nu tror jag det blir White chicks å ett par munnar rose vin till innan John Blund kommer å däckar mej :P
*ber till högre makter om att lönen inte ör fullt så kass som jaf fruktar denna månad


Kommentarer
Postat av: Hannes

Bra röjj där!

2008-09-07 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0