LÖÖÖÖÖÖN!! :D

Äntligen! :)
Varför är just denna dag varje månad så speciell??
Det är lite julafton-feeling över det hela tycker jag :)
Räkningarna är betalda redan, så gött att ha det gjort så man slipper se pengar åka i väg :P
Fast jag får ju dock leva snålt denna månaden :S
Men när man jobbar blir det inte så svårt att hålla i pengarna, bara att undvika stan så gott det går.
Men jag är lycklig iaf :)

Börjar även få lite rätsida på helgen, ser riktigt bra ut faktiskt :)
Är ju den årliga matfestivalen.
Dock lite trisst när det mesta handlar om fulla fjortisar, men det är ändå nått spec.
Så sjukt mkt folk som invaderar lilla Skövde för bara en helg.
Hoppas på att vädret kan vara någolunda så man slipper å sjuk på kuppen :P
Känns lite väl tidigt att dra på sej en jacka. Jag har inte ens nån bra höst jacka :P
Får väl göra som alla andra å köpa mej en skinjacka.
Men hur va det med det där att leva snålt?
Jag kanske kan få hyra en skinnjacka av nån? *asg*
Ne, det får väl bli lager på lager antar jag :)
Fast jag ska allt ta mej en titt efter nått höstvänligt imorn. Det är ju en investering å inte bara nått impulsköp.
Kan likna det vid AnnAs dammugare som vi ska åka å hämta i kväll.
Ett nödvändigt ont helt enkelt ;P

Nee nu ska jag nog lätta mej från sängen å ta en dusch så jag förhoppningvis vaknar till.
Skulle lätt kunna somna igen å sova ett par timmar.
Fast det får bli i kväll ;P

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0