Målat om lite :D

Ahhh sådär ja :)
Rosa å mörkgrått (svart funkade ej) består nu min blogg av :)
Just how i like it ;)
Säkert skit enkla grejen för vissa av er som har assnygga bloggar med biler osv på men detta är ett STORT steg för mej med noll koll på alla html koder å allt vad det heter :P
Detta tog ju som sagt sin lilla tid, men i slutändan nu så är jag nöjd :D
Nu har jag inte en av grundmallarna längre iaf :P
Ska trixa vidare imorn å sattsa på lite kul bilder att lägg upp, nu när jag hajjat detta lite.
Men ser att klockan helt har runnit i väg nu.. snart halv sju!?!?!
Jösses å jag har inte lämnat sängen ens. Tog mej som sagt lite sovmorgon å va faktiskt riktigt utvilad när jag vaknade.
Tog som vanligt fram datorn å sen fastnade jag på bloggdesignen å då rann visst tiden i väg :P
Måste duscha å käka. Va faan ska man äta då?
Har igen mat hemma precis..en käkade jag ju med glädje upp i går ;P
Ähhh i dag bryter jag mot min "inte äta ute lr snabbmat vecka" å åker till max lr nått å drar hem lite käk.
Har ju som tur va fått mat hos mammi  nästan hela veckan :) Iööööve!
Sen lagade jag lite granna. Men jag orkar inte handla, laga å sen äta i dag.
Idag ska jag enbart äta :P Okej då.. handla gör man väl på max med men what ever.
Nee om man kanske skulle ta tag i sitt liv lite granna.
Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0