Mat och tv-time

Ahh.. mätt å belåten ligger jag nu i soffan å jäser framför Criminal Minds.
Jag älskar den serien. Skiter i att det är repriser, jag kan se det hur många ggr som helst.
Jag ska bli en "Criminal mind" när jag bli stor ;)
Nu är det paus, då kan jag koncentrera mej mer på att skriva :P
Åkte till Max å syndade hem lite mat, I Löve Max!

Sista natten för denna veckan i natt då.
Hoppas den går lika fort som de andra nätterna.
Det sista passet mellan 5.40-7 är det segaste. Då börjar man verkligen bli trött.
Kroppen går på autopilot å man bara tar grejer å sätter fast utan att ha minsta koll på vad man egentligen gör. Men bara gör rörselserna lixom. Sen om nått strejkar så får man fundera en bra stund innan man kommer på vad man glömt osv :P Lite roligt det där. För jag va inte ensam om att bete mej precis så :)
Vid 6 så drog jag ur mina proppar å bestämmde mej för att tjöta igenom den sista timman. Så jag pratade å Kiwi fick lyssna :P Vi diskuterade böcker å filmer en bra stund, sen började vi planera lördagen å väntade på att Hannes skulle göra entre så han fick ta del av uppgifterna.

Det va nog bra att sova ut i dag.. brukar bli ganska trött vid den här tiden annars, spec om jag ligger i soffan, å somna en stund. Men inte idag :) Nu är jag snarare övertänd å lite rastlös :)

Fick lite klagomål på bloggen av Bocken. Hon tyckte texten va FÖR rosa å ville ha en ljusare ton på den. Går lätt att fixa, men det är lite skummt för när jag tittar i min blogg så är texten inte alls så skrikande rosa.
Vad tycker ni andra då? Ska jag tona ner den rosa texten på inläggen till en ljusare nyans?

Ska försöka ändra på Inläggsrubriken imorn oxå.. jag tycker bokstäverna sitter ihop alldeles för mkt så man knappt ser vad det står.
Ser rubriken lika dan ut för er oxå? Sitter den ihop menar jag?

Dax för tv igen :D
Byee

Kommentarer
Postat av: Anonym

På min dator ser jag inte att du har ändrat något??? Såg på bilddagboken att du hade svart o rosa, men här ser jag bara rosa...? Puss

2008-08-21 @ 22:44:13
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0