Me and Bocken

Då lider fredagen mot sitt slut. Lr ja den är redan slut.
Ligger i soffan (som vanligt) å gottar mej :)
Tänkte sitta en stund å spela lite värdelösa spel innan det är dax för lite knep å knåp i sängen.
Är lite trött faktsikt så det blir nog inga problem att somna i dag iaf.
Mötte upp Bocken förrut å vi drog en sväng å handlade.
Först kräftor på Lidl. Där blev vi även trackaserade av ett psykfall i kassan :S Lock the doors tonight!!
Sen blev det elgig å jag spanade lite i abonnemang å en ny tele som nog införskaffas nästa månad :D
En snabbis inne på Maxi å sen drog vi hem för att rekord tina kräftorna å slänga in vitlöksbuagetter i ugnen.
Sen njöt jag av kräftor å bocken av räkor å kollade på alla veckans Paradise avsnitt :)
Det är livet det :D
Katja kom å joinade oss i 3e avsnittet tror jag det va. Trevligt :)
Blev lite tjöt å skratt som vanligt.
Men kvällens höjdpunkt va ändå när vi smsade till 118 100 å frågade om "mördargrisarna" i hannibal (som gick på 3an) hade betar lr tänder :D
Efter ca 10 min så kom svaret:
En rysk varian av vildsvin är "mördargrisarna" i Hannibal. Dom har inga betar utan stora, rundade tänder.
Oh jösses sikket asgarv vi bröt ut i :D
Dom tog sej väerkligen tid å svarade på vår sjuka fråga om mördargrisar i en film :D
Bättre blir det nog ta mej faan inte :D


Hmm detta inlägg försvann i går när jag skulle publicera det.. så jag lägger väl upp det nu istället då :)
Pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

Vadå rundade tänder ??! Det sa dom ju inte alls det lögnare

2008-08-23 @ 18:15:52
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0