Min fredag(skväll)

Jaha då lider fredagen mot sitt slut då.
Å jag som bara varit vaken i ett par timmar :P
Hur ska jag kunna sova i natt? Hoppas jag slocknar fortare än kvickt.
Städade lite förut, dammsög å plockade iordning lite granna. Gjorde mkt :)
Sen blev jag, Bocken å Katja hungriga på samma gång så vi åkte till San Marino å köpte pizza *mumms*
Sen har vi suttit å kollat på hela veckas Paradise Hotel plus veckorfinalen :) We just löööv ala intriger ;)
Synd bara att snyggingarna Henke å Martin har åkte, nu är det inget godis att kika på längre :P
Imorn kommer pappa å eva hie en sväng å vi ska ÄNTLIGEN sätta upp min hatthylla :D
Så jag kan ha ett normat liv i mina garderober igen :D Dom behöver även rensas ur... rejält :P
Hepp nu ska jag dricka lite öl i soffan :D
Pöss pöss



Lite bilder från Egypt i mars :) Faan va sköjj vi hade :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

På den översta bilden är ni hetast :D

2008-08-17 @ 14:09:26
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0