Tisdag... tror jag??!! :P

Ja, ingen koll alls på dagarna längre. Vet iaf att det är 3 nätter kvar denna veckan sen är jag ledig.
Går riktigt bra faktiskt :)
Fast precis vid 5 är det katastrof. Då är det liv lr död som gäller. Men när den är 6 igen så är man återigen pigg, knepigt det dära. Imorse så somnade jag inte föräns 8.20 :P
Men slog nog nytt rekord i sova i dag. 16.18 va klockan när jag vaknade på riktigt. Men så gött det va att sova läääääänge :) Skulle lätt kunna sova lite till :P Men det blir inget med det! Inte nu iaf :P
För om en stund ska jag å mamma i väg å shoppa lite skor :D
I går så umgicks jag med Bocken hela dagen.
Vi va en sväng på maxi å handlade lite nödvändigheter. Sen va vi inne på skopunkten som nu står klart efter ombyggnaden. Å vad der jag där inne??
Jo STÖVLAR i ALL DESS FORMER!! Å då är ju jag i paradiset. Skor å spec stvlar som är så kul å så fint :D
Så självklart blev det en rejäl koll där inne.
Å det dröjde inte länge innnan mitt hjärta stannade :)
Hittade ett par stövlar som såg nästan EXAKT likadana ut som dom på dna som va slut när jag skulle köpa dom i vintras.
Men NU har jag blivit kär på nytt :)
Så dom ligger i trygg förvar undanlagda bakom disken ;)
Synd att man skulle ha lite thigt om pengar annars hade jag lätt köpt 3 par. Men det får vänta tills nattlönen kommer.
Så nu ska mammi som sagt följa med å se om hon oxå hittar några skor, så får jag förhoppningvis 2 par ;)
Men shit.. är det normalt att va så här jävla seg?
Min hjärna känns typ som en deg som bara simmar runt där inne å inte är kontaktbar.
Men men, men vänjer sej, dom säger att det är jobbigast i början innan kroppen ställt om sej.

Å imorse när jag kom hem så va jag sjuuuuukt hungrig. Frågan är om man ska trycka i sej lite frukost precis när man kommer hem innan man ska sova. Inte nån brakfrukost men en macka iaf. För min mage levde jävul med mej när jag skulle somna. Känndes som att det bodde en stor fisk där i :P

Å nu är jag ashungig, fast nu har jag dock inte käkat nått sen bananen som slank ner i natt vid 4.30. kanske dax att fixa nått?

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0