Tråkiga jävla folk!!!

Åhhhh!!!
Är just nu så irriterad. Jag funderar ta mej faan på att flytta här i från.
Ingen vill göra nått, varför är det så?
Det är ju faan ingen ide att ens ha semester om man bara ska sitta hemma å ruttna på sitt feta arsle.
Å nu blev jag så sur att jag inte ens känner för att gå till stan längre.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
Ne men då vet jag iaf att jag INTE ska ställa upp NÄSTA gång nån frågar mej om nått!!!
Men jag får väl klara mej själv, får väl gå ut ensam då, hittar ju garanterat nån man känner UTE.
Känner den där hulken ilskan komma upp i mej nu igen, den där som en vacker dag kommer ge mej en hjärtinfarkt.
När jag blir sådär vansinnig att jag lätt skulle kunna lyfta en bil å kasta i väg.
JO det är sant, det skulle jag LÄTT kunna göra.
Fast ja ska ta å försöka lugna mej nu, så jag undviker utbrottet.
10 djupa andetag, förlossningsandas.

Hepp nu ska jag till stan iaf. Shoppa loss som terapi för min ILSKA jag har inom mej just nu.
Go and die!

Kommentarer
Postat av: AnnA

Easy white choklate ;)

2008-08-07 @ 17:33:25
URL: http://an86na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0