Tvätt, gardiner å sängkläder

Vaknade väl vi 15 som vanligt nu för tiden. Men jag börjar fundera påom jag sover lite för lite för att vara vaken så pass länge som jag är?
8.30 somnade jag typ imorse å sov till 15. Det är 6,5 timmar. Inte så mkt faktiskt.
Imorn ska jag faan sova till 16 :D
Låg kvar i sängen som valigt framför datorn en timma, sen dusch å sen hem till mammi med tvätt å min nya gardiner som jag bestämmt mej för att lägga upp :)
2 maskiner tvätt blidde det. Mkt svart.
Gick riktigt bra att sy upp gardinerna, jag har ta mej faan lite talang för sånt tror jag ;D
Sen slockande jag en halvtimma på soffan å drog mej hemmåt, mätt å belåten vid 21.15.
Stack å tankade å sen in på kvantum för att handla lite nödvändigheter. Fanns dock inte bomulspad så jag fick skippa det, tur att jag har nån kvar.
Sen va det dax att hänga upp all jävla tvätt. S¨nu är i princip hela lgh täckt av tvätt som hänger på lämpliga ställen å torkar. Hatar att hänga tvätt, spec underkläderna, dom tar ju aldrig slut!
Men som tur va blev jag underhållen på lite sms undertiden vilket lättade min börda otroligt ;)
Sen va det dax att ge sej på sängen. Å det är VERKLIGEN nått jag hatar. Iaf lakanet. Det är så jävla svårt att lägg på å vika rätt så det inte blir några bucklor. Min säng är ju 140 så vanliga lakan är ju precis försmå. Det gör ju att jag får använda dubbelsäng lakan å då blir det ju så jävla mkt lakan över som ska in under bäddmadrassen. Å jag är allergisk mot vek å bucklor (ja jag vet Lite prinsessan på ärten stil, men jag blir galen av det). Så jag får ju kämpa mej genomsvettig å alltid på gränsen till arg innan det blir perfekt.
Fast idag gick det hyfsat bra, kan bero på mitt sms sällskap som ledde mina tankar på annat ;)
Legat å slöat lite i soffan nu å käkat lite till. Men nu börjar det dra ihop sej till jobb. Måste fixa lite mackor oxå.... orkar inte igentligen men jag måste ju käka nåt på rasten.
Ska lägga in lite bok på ipoden nu oxå :) I looooove :D
Ha det gött så hörs vi imorn!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0