Väskan är min :)

Hallå!
Ja det va ju inte alls många som kommenterat det förra inlägget, antar att ni är lite blyga ni andra 29+ som kikar in här varje dag :P
Jaja skit samma kul att några läser iaf :)

Ja då ligger jag i soffan igen då å väntar på att åka å jobba. Inte trött alls faktiskt. Å så tror jag att jag är frisk nu :D
Behövde nog sova ut å käka lite :)
Vart på stan med AnnA.
Kikade runt överallt. Men jag hade inte det minstasug att shoppa, vilket fick mej att tro att mina sjukdommar återvänt. Men nej, jag insåg bara att jag för tillfället hade allt jag behövde utom en handledsväska.
Både jag å AnnA va sugna på varsinn så vi började en jakt på dom.
Blidde de 2 som vi hade hittat sist på stan men inte hade råd att köpa eftersom att det va veckan innan lön.
Men nu har vi dom i tryggt förvar hemma.
Å jag blir bara mer å mer kär i den ju mer jag tittar på den :)
Det är nått spec med väskor... <3
Ser iaf fram imot helgen massor :)
Vi kommer ha kanon kul har jag betsämmt :D

Här kommer 2 bilder på min baby ;D
Pöss pöss


 Dont you just LOVE it? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra köp! Vart???

2008-08-28 @ 23:00:03
URL: http://emmakn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0