What a fucking day!

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, för jag finner ta mej faan inga ord för den här jävla dagen jag har vart med om.
Men jag sätter ut lite ord för er så får ni själva bilda er en uppfattning om min dag.
*Planerad bilbesiktning i skara
* Ösregn
* Bilen dör på väg till besiktningen nånstanns mitt ute i helvetet i skara.
* Bensinstop?? Vi chansar på det.
*Åker å fyller på en dunk å lånar en tratt å kastar i bensinen.
*Fungerar fortfarande INTE
*Jag börjar bli hysterisk.
* Morfar är ommöjligt ÄNNU mer hysterisk!!
 * MER ÖSREGN!!!!!!!!
*Hysteriska telefonsamtal.
* Hjälp anländer tillslut.
* En sladd till batteriet va paj, så därför stendog bilen.
* Mussein är nog min räddande ängel!
Men NU ska detta va fixat å vi ska göra ett nytt försök imorn att få bil helvetet till besiktning. Annars så är det skroten för helvetesskapet som gäller!!!
Sådär.. det va en del av det hela. Har äntligen nu lyckats torka till iaf :P
Nu är det film å mys i soffan som gäller tills jag somnar som en stock.
Hade defenitivt INTE haft nått i mot att ha nån att mysa med nu. Tröttnat på att va ensam å tycka om nån som inte tycker om mej. Vart finns min drömprins då? Du får gärna ge mej ett litet tecken snart.
♥Ge mej lite kärlek tack♥

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0