Adventsstäd + lite jobb !

Ja då har jag genomlidit men första arbetslösa dag i dag då.
Känns lite sådär. Gött att va ledig, men blir ju lätt rastlös.
Tur att jag har Mary-Kay.

Och med tal om det så har min Sales Director Sofia vart här en sväng i kväll. Vi kikade lite kroppsvårdsprodukter som jag skulle beställa hem. Blev helt käääär i en bodyscrub+bodylotion+bodyspray :D Luktade såååå gott och va så himla sköna :)
Tvingade pappa att köpa ett sånt till Eva.
Sen tvingade Sofia mej att jobba lite och gav mej en utmaning:
Håll 5 klasser på 2 veckor!
Okej sa jag å sen tvingade hon mej att ringa runt.

Hatar ju att ringa runt till folk sådär en man måste ju träna bort sånt, spec om jag blir nått stort inom Mary-Kay. Vilket jag från och med idag sattsar på :). Ett bra sätt att tjäna extra pengar på ju, även fast det dröjjer ett tag innan man kan försörja sej på det.

Så jag har bokat in 2 klasser på 2 samtal :D Jösses!! :) Ska bli sååå kul!
Sen sa jag ha en för mamma å Lotta å mamma vet datumet imorn.
Så 3 klasser, det betyder att det är 2 kvar. Men dom ska jag försöka boka in imorn :) Helst fler!

Innan jag fick tummen ur räva för Mary-Kay idag (okej, jag erkänner, Sofia kicked my ass) så har jag adventsstädat :)
Så jävla fint är det hemma hos mej nu :D
Stjärna och ljusstake på plats, tomtar å julgardiner får vänta en vecka.
Har bara köket kvar nu, men det tar jag imorn.
Så jag är riktigt stolt och förvånad över mej själv ju :) Låt mej bara få behålla det såhär fint nu iaf en vecka :P

Försöker dra ner på snusandet oxå och idag har det gått riktigt bra :)
Good job to me! :)

Nee nu ska jag börja kolla på Prison Break hade jag tänkt, laddade ner säsong 1 igår, men först en dusch!
Pöss pöss

Mary Kay Eau de Toilette Exotic Passionfruit       Body Care Set - Red Tea & Fig 
                     

 


 




















Detta får bli lite förtidiga julkalppar till mej själv :) Parfymen doftar heeeelt galet gott och Body Care settet är fantastiskt! Trust me! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja d e konstigt:) Jo allt e bra me mig, snart jul ju:) ja marykay vet ja, va ockås inne på o börja sälja d e ett tag men har lagt ner det just nu, men kanske efter jul igen:) Går det bra då, många kunder?

2008-12-02 @ 14:01:23
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0