Äntligen hemma :)

Sådär då. Då va man hemma på fast mark igen hehe.
Ha haft en underbar jul på Selma Lagerlöfs spa :)
Har i princip enbart slappat 3 dagar i rad. Ätit sjukligt mycke å fått massage :)
Solat i deras underbara solarium så nu har jag banne mej fått hyfsta med färg på köpet å sen har vi självklart bara legat å jäst i dom underbara jacuzzina med en iskall öl bredvid. Då blir inte livet så mkt bättre lr hur? :)

Kom hem i går eftermiddag efter ett par långa tågresor med massa paus imellan. Men det stoppet vi hade i karlstad gjorde deffenitivt ingen för där hade dom VÄRLDENS shopping!! Ahhhh!!
Å gissa vem som va i heaven då?? Jo precis jag :)

Så jag hetsade runt där i jakt på Gina Tricot men när jag väl hittade den så va det fulltknökat där inne. Jag kom ca 15 meter in i butiken sen vände jag å gick ut, orkarde inte trängas med hysteriska karlstadbor.
Så jag tog mej en tripp in på Vero Moda i stället vilket nog va menat att jag skulle göra.
För där inne hittar jag inget mindre än min nyårsklänning!!! :)
Inte nån av de gamla kandidaterna utan en helt ny! :D Den va så fin, så perfekt å så jävla bäst :)
Sen att det va 20% på den skadade inte heller ;)
Hade lite bråttom där inne så jag hann inte prova utan köpte den ändå.
Provade den hemma å den satt som en smäck :D

Så nu slipper jag leta klänning! :) Halleluja! :)
Nu är det bara naglarna som jag skulle vilja fixa till. Det får bli måndag lr tisdag. Sen ska mammi ge sej på min utväxt igen å jag ska försöka få en klipptid så jag kan toppa mej lite.
Sen är jag fit for fira nyår ;)

Nee nu kurrar min mage nått otroligt, dax att länsa mammis kylskåp innan det blir jakt på en digitalkamera till mej :)

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0