Äntligen :)

Ahh idag har jag äntligen fått ett par julklappar inköpta. Långt i från alla men nu har man kommit i gång iaf :)
Hittade till pappa, mamma å broder. Mormor är nog klar och morfar oxå.
Fast nu återstår det ännu mer till mamma, pappa å bror.
Broder fyller ju så lämpligt år den 29:e oxå så jag måste ju köpa dubbelt upp till honom.
Han fyller ju 18 nu å jag har en ganska bra aning om vad jag ska köpa till honom ;)

Vart i väg med Bocken idag. Shoppat loss till våra respektive familjemedlemmar, käkat Max, kollar kamera å vart en sväng på Norra Kyrketorp.
Å idag va vi modiga som faaaan!! Vi vågade oss ända fram ;D

Har slängt upplite tomtar å grejs nu oxå.
Fast jag saknar en kruka till min ena hyacint. Får åka å nalla en av mammi imorn.
Men alla mina tomtar får inte plats. En del har ju haft hedersplatsen på tvn, men nu när jag har en plattis så får det ju inte plats nån tomte på den. Fick placera några neranför tvn å ska mosa in en del i fönstret.
Får röjja av bänken i hallen å placera nån där oxå :)

Nee nu ska jag nog ta å slå inte lite gifts ;)

Pöss pöss



Julklappshögen i stöpen förra året. Vi är nog julklappsmissbrukare i min släkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0