En jäkla massa tvätt :P

Insåg i går att nästan alla plagg jag äger å har ligger i tvätten å att det va dax att göra nått åt det.
Så idag blir det tvättning BIG TIME som gäller.
Precis slängt i maskin nr ett å den va inte liten den vill jag lova.
Skulel gått på stan idag, kanske blir en repa neråt sen vid 17 tiden kanske.
Men först ska jag skjutsa ut Flisan till stallet å försöka få i gång en maskin till.
Men jag har en klänning undanlagd på Gina Tricot som jag egentligen måste ner å prova. Fast jag ska på möte svintidigt i morn på piss arbetsförmedligen å efter det tänkte jag göra stan osäker. Om jag inte hinner ner idag så hoppas jag att klänningen fortfarande finns kvar imorn.

Hatar att jag inte har hittat nån klänning än. Man tycker ju att det borde finnas mssor ute nu när både jul å nyår närmar sej emd stormsteg. Fast dom kanske slänger ut klänningarna precis efter jul?
Då har jag ett litet problem i så fall. Eftersom att vi firar Eva på julafton så hade jag tänkt ha samma klänning då oxå. Men det kanske få bli 2 uppsättningar av kläder i stället? :D

Nee nu tog det stopp i hjärnan. Later!!
Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0