Fredagen!

Börjde min dag med ett besök på arbetsförmeligen, lagom kul, men ett ont måste.
Fortsatte mot staden sen, möte upp AnnA å käkade McD :)
Strax därefter kom även Lena å hennes morsa i joinade oss.
Sen fixade jag å Lena present till Katja å drog omkring lite på stan.

Möte upp Kiwi vid 16.30 å satte oss på gräddhyllan å gottade oss med fika.
Hade ju massa prat att ta igen så vi blev sittandes där en bra stund.
Sen drog även vi ett varv på stan å när klockan va 19 fick jag lite panik eftersom att jag skulle befinna mej hos Katja senast 20.

Men det gick bra. Hem, byta kläder, fräscha upp sej lite å sen i väg igen.
Fick skiiiiitgod smörgåstårta hos Katja å trevligt sälskap till Idolfinalen :)
Som tur va va vi alla överens m att kevin skulle vinna.
Vilket han gjorde oxå :D
Å jag blevlite sentimental som vanligt å tårade till mej lite där i vinnar ögonblicket, men så ska det ju va! Ingen Idolfinal utan lite lip :)

Drog mej hemmåt ganska snabbt efter Idol å nu ligger jag på soffan med ett glas vin som jag tycker att jag gjort mej förtjänt av efter en *host* hård vecka ;P
Väntar på lite sällskap oxå, då blir det ju ännu bättre ;)

Nee tillbax till vinglaset nu :)

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0