Haft en toppendag :)

Är på lysande humör idag om än väldigt trött. Vart i gång hela dagen så det är inte så konstig kanske?
Gick upp vid 8 imorse efter alldeles för få timmars sömn. Sen bar det av mot jönköping :)

Första stoppet va Media Markt som en sista utväg å hopp om att min kamera fanns där.
Och dra mej i taket!!! DEN FANNS :D
Jag fick det sista rosa exemplaret å gissa om jag va lycklig :)
Så nu är dom helt slut här i skövde, i väserås och i jönköping. Men jag har en!! :)

Sen så drog vi till A6 där vi skruttade runt ett par timmar bland mängder med folk å massa rea. Tyvärr föll inte mkt i min smak, det va som vanligt mest skit som hängde framme. Men jag fick tag i en party topp/klänning som jag blev nöjd med :)
Mitt sällskap inköpte en skjorta till morgondagen.

Vi göttade oss med tacos till lunch, inte fel alls å efter det drog vi vidare till stan.
Där gick vi runt ännu mer men hittade inget å vi va ganska så trötta. Så vi gick å satte oss på ett fik å myste till det lite granna :)
Sen drog vi oss hemmåt å jag va mega trött å slocknade en stund i bilen hehehe :P Trevligt sällskap man är höhö :P

Vi stannade till å inhandlade nyårsgrejjs på kavntum å efter det så åkte jag till mammi å fick mitt nyklippta hår slingat :D
 Sen så fixades efterrätten å nu äntligen är jag hemma efter en lång men jätterolig dag :)

Å nu ska jag slita upp min nya kamera å kika igenom den å sen ladda batteriet så jag kan ta mängder med kort imorn :D

Pöss pöss


Mitt nya tillskott :) Snygg lr vad??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0