Jag är fast...

I går begick jag ett misstag(???). Jag laddade nämligen ner säsong 1 av Prison Break.
Har aldrig kollat det förrut då det alltid krockat med nått annat.
Tänkte att det kunde vara kul att ha nått att göra om dagarna (läs nätterna) nu när jag är "ledig".
Slängde på första avsnittet runt 23.30 nån gång.
Å jösses säger jag bara! BRA SKIIIIIT :D

Jag blev som besatt av detta.. efter 5 minuter så va det jag som skulle bryta mej ur ett fängelse :)
Å då tänker jag lite så här.. Hur faan kunde jag missa en sån här bra seire?? I dont know.
Men det bästa blir då:
Jag har ALLT detta svin bra som ni redan sett framför mej! :)
Vem blir avis då?? Jo NI :D

Så sju avsnitt drog jag i natt, insåg att klockan va 5.30 å att jag skulle upp vid 10 så då fick jag slita mej även fast hjärtat värkte.
Så så mkt sömn blev det inte i natt direkt. 4 timmar tror jag :)
Men det kan ju va bra eftersom att jag gör ett nytt försök att få en normal dygnsrytm (jag vet, det är redan dömt att misslyckas) men det är ju värt ett försök :P

Har vart på stan hela dagen med mammi. Kollat julklappar, kläder, saker jag önskar mej, lunchat (Så jävla gött), fikat, gått igenom alla affärer i hela stan å till slut mött upp en nyklippt broder.
Drog till kvantum å handlade eftersom att min kyl va TOM. Nu finns det liiiite där iaf. Pepsin va dock det viktigaste :D

Sen har jag gått en rond me min lampjävel som har bestämt sej för att gå sönder. Jag förlorade :( Så nu är det Lars tur att gå lös på den, jag hoppas han vinner, han är hajj på sånt :)

Har legat i soffan framför tv å dator i princip hela kvällen. Snackat med folk osv.

Faan jag är trött nu, detta går ju inte! Jag ska ju se PRISON BREAK HELA NATTEN!!!
Hmm fram med pepsin ;)

Nee nu blir det bara svammel känner jag.
Kanske bästa att somna i hyfsad tid idag så jag är pigg imorn när jag ska ha klass å grejs :)
Hell yeah, det sattsar vi på ;)

Pöss pöss



Broder och jag leker ubåtar (??) i turkiet :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ok va bra att du får sålt mycke:) Ja det är skitdyra grejjer, men har en del av dom hemma o dom är riktigt bra. Jag var med på ett sånt där möte och det verkar intressant, men ska vänta o se om ja kommer in på högskolan först annars ska ja nog börja sälja. Så blir vi konkurenter sen:)

2008-12-03 @ 21:20:41
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen kajsa... har du missat världens bästa serie.. säs 4 går på tv nu.. men seeegt att vänta varje vecka.. go fortsättning me allt=)

2008-12-11 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0