Man måste ligga i ibland :)

Då va det torsdag idag då.
Jösses vad dagarna går fort även fast man är hemma hela dagarna nu.

Hade en mkt trevlig dag i går.
Jobbade lite med Mary-Kay. Hade en klass för Liza och två kompisar till henne.
Dom tyckte det va jättekul å det tyckte jag med :)
Så vi bokade in en make up redan nästa torsdag :D
Hoppas jag hinner få hem min order annars får jag förhoppningvis låna lite make up grejer utav Sofia :)

Klassdax snart igen :)
Idag är det Lena som får besök av mej å min grejer.
Ska bli kanonkul!:)
Det är gött att jobba för sej själv.

Fick även lite besök i går kväll å väldigt uppskattad max mat :)
Blev ett par filmer sen nattavak en stund ;)
Mkt trevligt! ;)

Nee nu ska jag försöka käka lite om en stund, fast jag lär nog slockna ganska snart.. jag är såååå trött.

Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det är klart:) d e många som säljer i skövde nu.



Jag ska läsa sköterskelinjen, vill bli barnmorska så har 4,5 år i skolbänken framför mig:) Hur går det med jobb o så då? Har du sökt andra nu me eller satsar du fullt på marykay?:)

2008-12-04 @ 20:48:12
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej!



Såg att du sålde också mary kay? hur tycker du att det går? För mig går det inte så bra men produkterna är mkt bra

Lycka till

2008-12-04 @ 23:23:52
URL: http://Indrasymmetri.se
Postat av: Jenny

Ok ja d låter ju som d går bra iaf. Sugen på o börja sälja ja me. Men är det inte svårt o få kunder nu när alla vill spara pengar o skit?:) Händer i helgen då?

2008-12-05 @ 22:19:36
URL: http://grynet86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0