Nattbloggning :)

Tjena!
Blev ett sent inlägg idag. Har vart upptagen hela dagen så jag har knappt suttit vid datorn nått.
Men nu fick jag en liten stund över innan det är dax för att slockna.

Har haft en mkt trevlig dag idag. Sovit en bra stund, sen drog jag å Katja i väg å kikade runt lite.
Till slut hamnade vi i tibro å presentakuten där.
Å så skulle vi fika, men fick ingen hjälp så vi drog in till butiken å hoppades på mackor, men nee det fanns inga där.
Tydligen gillar inte tibro-bor oss "storstadsmänniskor" *asg*
Så det slutade med korv på sibylla.
Skit smakade som dessutom å gubben va otrevlig! :P
Sen hamnade vi bakom nån nöt på vägen hem.
Han tyckte att det va lämpligt att köra i 60 på 90 väg.
En lastbil å en buss låg bakom honom å sen vi, hur många som sen va efter oss vill jag inte ens veta.
Å inte en chans till omkörning fanns det eftersom att det va rusningtrafik.

Åkte hem å jag "jobbade" lite medans Katja glodde på tv.
Drog i väg å lämnade produkter å sen handlade vi.
AnnA mötte upp oss å sen va det dax för matlagning.
Gick snabbt å lätt, fast vi glömde köpa en grej, men det funkade fint ändå :)

Idol för hela slanten och ska jag va ärlig hade jag hoppats på Robin och Kevin i finalen, men så blidde de tyvärr inte :(

Å nu har jag å Bocken vart ute på vår sedvanliga nattakörning :)
Vi tog med mr Pippi i bilen *asg*
Å vi vågade oss liiiiiiiiiiiiiiiiiite närmare kyrkan denn gången, fast sen sket vi ner oss xD

Är lite smått irriterad oxå. Är nog pms som spökar kan jag tro.
Förhoppningvis är min irritation över imorn ;)

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: AnnA

Haha nästa gång så åker vi FRAM till kyrkan bestämmer jag .... eller neee det gör vi inte alls tårar upp av tanken ;P Fanken va äckligt det är där ute !!! Totally crazy son !

2008-12-06 @ 11:37:18
URL: http://an86na.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ok va bra:) ja har jobbat hela helgen så får väl ta igen d me fest nästa:)

2008-12-07 @ 20:21:55
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Sofia Johansson

Hejhej! :) fin blogg du har, roliga inlägg!

Besök gärna min! mvh

2008-12-08 @ 18:01:55
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0